top of page
1/8-9 ซอยอ่อนนุช 64 แขวงอ่อนนุช เขตสวนหลวง กรุงเทพมหานคร 10250
ติดต่อสอบถามกับทางสมาคม
หมายเหตุ: ติดต่อ Line ได้ในวันทำการเท่านั้น
1/8-9 ซอยอ่อนนุช 64
แขวงอ่อนนุช เขตสวนหลวง กรุงเทพมหานคร 10250Contact the Association for inquiries
Contact via Line is available on business days only.
1/8-9 ซอยอ่อนนุช 64
แขวงอ่อนนุช เขตสวนหลวง กรุงเทพมหานคร 10250
Contact the Association for inquiries
Contact via Line is available on business days only.
1/8-9 ซอยอ่อนนุช 64
แขวงอ่อนนุช เขตสวนหลวง กรุงเทพมหานคร 10250
Complaint Handling
Flowchart of the Complaint Handling Process
1. Fill out the complaint form at the association or submit a complaint via email.
In the case of filling out the form at the association, the staff will verify its accuracy, inform the President of the association, and then forward it to the Subcommittee on Complaints.
2. The Subcommittee on Complaints will consider, investigate, gather evidence, coordinate, address issues, or clarify the complaint.
A period of 15 days or as the case may be.
3. Resolve the complaint issues.
Location/Channels for Filing Complaints
You can file a complaint through the following channels
National Association of the Deaf in Thailand1/8-9 Soi On Nut 64, On Nut Subdistrict,
Suan Luang District, Bangkok
bottom of page